det-ar-jag-for-fan

Alla inlägg den 17 december 2018

Av det-ar-jag-for-fan - 17 december 2018 13:30

hej hej , i dag är de måndaf och det har varit en skit seg måndag för mig i dag.... dagen börjar med att jag försover mig till skolan men jag hinner typ i tid ändå....men  så klart så fort jag har kommit in i skolan så känner jag att jag behöver gå på toa så aa inte mer med det jag går på toa och aa.... jag var dålig i magen så från att ha bara kommit två-4min försen till skolan så blev jag i stället 35min sen till skolan och det var ju lagom jävla stelt att gå in i klass rummet och typ alla vänder blicken mot mig och kollar på mig som om jag var ett jävla  strir objekt i typ en hel jävla minut staty som kom in i klass rummet så aa.....   haha men sen fick vi sluta tidigare vilket var as skönt.


i dag så när jag satt på lektionen så fick jag ett sms från prima om att jag har en tid hos dom nu på onsdag, så de var ju nice att få ett sånt sms på lektionen hahaha nä men de var bra att jag fick den tiden för jag hade ju ändå tänkt att ringa till prima själv i dga för att boka in ett möte med en psykolog snart för att jag skulle behöva snart att få komma och prata med någon för just nu så går mitt humör och tankar välldigt upp och ner och aa känner bara att jag skulle behöva få omma och få prata av mig lite med någon där liksom.....hahaha


sen är det så jävla skönt för på onsdag så blir det jul lov och det är värkligen behövligt just nu asså.... så att ser fram imot onsdag nu asså....


asså jag möste bara fråga sitter hemma nu och skriver det här och killen sitter ine i badrummet i ett bad och han har stängt bören och har på jätte deppig musik och det kännns bara så himmla skeft... att han sitter där ine och jag sitter inte i sovrummet med min laptop och skriver det här.....  är det konstigt att ens kille gör så?


idag ska jag bara vara hemma nu asså efter skolan pallar fan inte röra mig från lägenheten i dag något mer asså de är för att jag är fett seg nu efter skolan och för att jag har varit dålig i mgaen och sen för att jag kankse råkade fluma till lite.... så är fett seg nu asså och aa allt går lite trökt nu asså hahahahahhahhahahahahhahahaha.


hahahaha vet inte vad jag ska skriva mer om nu och har inge bra att berätta mer om nu eller något sånt hahahaha orkar knappt tänka just nu så vi hörs i nästa inlägg hahahahahhahahaha ha de bäst så länge XD  XD   XD   XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej, är en tjej på 18år och här tänkte jag berätta lite om mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards