det-ar-jag-for-fan

Alla inlägg den 12 december 2018

Av det-ar-jag-for-fan - 12 december 2018 17:28

hej hej... det var ett tag sedan nu som jag skrev här har inte haft tid ork eller energi att skriva här har dok velat göra det ett anntal gånger men så har det aldrig blivit av osv... ni förstår någ vad jag menar....


ja... det har hent en jävla massa sen sista asså de är helt jävla sjukt för fan hahahah..... kan ju börja med att jag blev in tvinga till psyket föra veckan med lpt... vilket var första gången som jag har haft lpt i hela mitt liv.... och ja de vill jag inte behöva uppleva igen dok så gick allt bra på psyket osv.... men ändå liksom ingen vill ju igentligen vara på psyket liksom... och aa om man säger så här jag mår bra det gör jag men jag hade igentligen  behöft vara länggre inlagd men men... samtidigt vill jag inte det då de kommer att förstöra mellan mig och min kille och jag pallar inte med det asså juste nu...  och sen har de hänt två anndra saker som jag värkligen skulle behöva skriva av mig om men de kan jag tyvärr inte i nu lägget, för gör jag det så kommer det att bli fett med kaos asså och jag pallar inte med mer kaos i itt liv just nu asså...     så det är lite segt tyvärr....   hahahahaha känner mig som en jätte deprimerad själ just nu men jag lovar att jag inte är det hahahahaha XD 


sen en annan mer positiv sak att i dag hade jag soc möte och jag trodde att allt skulle gå åt helvete i dag för mig men som tur var så gick mötet idag skit bra och jag är så in i helvetes jävla glad för det asså...   så aa för engång skull så har jag lite tur i livet för på sissta tiden så har jag inte haft så mycket tur i livet men de känns som att de håller på att vända nu asså jag hoppas att min magkännsl har rätt...


sen en helt annan sak är att jag har inte råd att köpa en enda jul klapp i år och de är skit störande asså för jag är en som person som görna ger bort grejer men hatar att få grejer eller ja inte hatar att få grjer men gillar mer att ge bort grejer än att få grjer på jul osv...   så aa de är skit störande men men vad ska man göra liksom....


hahahahhahahah känner att jag bara sitter och skriver skit just nu för att jag ite kommer på mer vad jag ska skriva om.... men vi hörs i nästa inlägg ha det så gött så länge XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej, är en tjej på 18år och här tänkte jag berätta lite om mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards