det-ar-jag-for-fan

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2018

hej hej.... är tillbaka igen

Av det-ar-jag-for-fan - 10 oktober 2018 17:03

hej hej.... är tillbaka igen efter några år eller så hahah XD.   har haft en blogg här innan som jag för ett tag sen raderade då jag skämdes så otroligt myckte över vad jag hade skrivit där osv.... hahaha inte för att jag är så mycket mognare nu men men hahaha XD    hade väll tänkt att ha dena blogg på samma sätt som jag hade den andra som jag hade här alltså att jag ska försöka så ofta som möjligt att skaiva här osv..... hahahah de är så sjukt mycket som har hänt sen sist.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av det-ar-jag-for-fan - 17 december 2018 13:30

hej hej , i dag är de måndaf och det har varit en skit seg måndag för mig i dag.... dagen börjar med att jag försover mig till skolan men jag hinner typ i tid ändå....men  så klart så fort jag har kommit in i skolan så känner jag att jag behöver gå p...

Av det-ar-jag-for-fan - 12 december 2018 17:28

hej hej... det var ett tag sedan nu som jag skrev här har inte haft tid ork eller energi att skriva här har dok velat göra det ett anntal gånger men så har det aldrig blivit av osv... ni förstår någ vad jag menar....   ja... det har hent en jävla...

Av det-ar-jag-for-fan - 10 oktober 2018 17:08

hej hej, jaha då var man här igen och nu några år senare som sagt och nu är man 18 år och de känns så jävla konstig att jag på papper är vuxen nu..... hahah kan inte riktigt fatta de än att jag är vuxen på riktigt nu..... asså jag förstår ärligt in...

Presentation

hej, är en tjej på 18år och här tänkte jag berätta lite om mitt liv :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards